fbpx

גם במלחמה – יחיאל לסרי עושה פוליטיקה במקום להציב מיגוניות ולדאוג לשלום התושבים

בתאריך 7 באוקטובר 2023 – לאור מתקפת הטרור של חמאס על ישראל, שיגורי מטח הרקטות, פריצת המחבלים את הגדר וכניסתם ליישובים הסמוכים, חטיפתם ורציחתם של התושבים ואזרחים תמימים – החלה בישראל מלחמת "חרבות ברזל".
משעה זו, כאשר כולם שרויים בהלם ומזועזעים מהזוועות שנשמעים ומוקרנים בכל מסכי הטלוויזיה – נעצרה פעילותי, בכל הקשור לבחירות לראשות העיר.
הנחתי לסגור את המטה ששימש כמטה בחירות ולהפעילו אך לטובת העיר והמדינה. כך נקטתי מתוך אחריות ציבורית ומתוך הראיה של "כְּשֶׁהַתּוֹתָחִים רוֹעֲמִים הַמּוּזוֹת שׁוֹתְקוֹת". שמרתי על אפס פעילות פוליטית והשקעתי 100% בפעילות ציבורית למען התושבים, המדינה וחיילנו, שמקריבים את חייהם עבורנו. דאגתי, כמעשה של יום יום להגיע לחמ"ל העירוני, להקשיב ולתת את הערותיי בכל מקום שנדרש.
למרבה הצער, אתמול, בתאריך 7.11.2023 – ביום שבו ציינו חודש למלחמה, כאשר כולם היו עסוקים בטקסים של השבת השחורה, זיכרון הנופלים והמאבק על שחרור החטופים – נפל דבר, שהגדיש את הסאה והחלטתי להפר את שתיקתי כבר היום.
אתמול דאגת, באמצעות המשנה למנכ"ל, הגב' דינה בר אולפן – לשלוח לחברי המועצה – הודעה ש"הישיבה בחמ"ל העירוני בשעות הערב בטלה מסיבות מיוחדות".
והנה- בפוסטים "הציבוריים" שאתה מעלה נרשם, שקיימת את הישיבה בחמ"ל בנוכחות ראש הממשלה מר בנימין נתניהו. במעשה זה – ביקשת רק דבר אחד – להרחיק אותנו, הנבחרים, מאותה ישיבה, שחלילה לא ניקח בה חלק ואף לא נופיע בצילום המשותף שלך עם ראש מהממשלה.
אני מתבייש בך ובהתנהגותך.
אמנם גזרתי על עצמי שתיקה מוחלטת בכל הקשור בפוליטיקה עד שוך הקרבות והניצחון של המדינה, אך לא עוד!!
אציין, כי מזה כחודש, מידי יום ביומו, אני מגיע למטה החמ"ל ורואה את התנהלותך, שכל כולה הינה פעילות פוליטית, על מנת לשמר את שלטונך לאחר הבחירות. פעלת בחסות הסיוע של העיריה כביכול לתושבים והשקעת מיליונים בפרסום, אך על פניו נראה, כי כל פעולה וכל דקה מזמנך – נועדה אך ורק למען פרסומך האישי.
הקמת קבוצות עירוניות, פירסמת פוסטים אישיים הממונים במאות אלפי ש"ח, דאגת למתן פטור מתשלום דמי שכירות עירוניים לחברה פרטית יחידה של שלטי חוצות, שרוב השלטים שלה מופצים בעיר. כמדומני, אף תמונתך התנוססה (ויהיה ראוי לבדוק את הקשר בין הפטור לעלויות ששילמת בקמפיין הבחירות). בכול ישיבת בחמ"ל דאגת שאנשיך יצלמו אותך עם השכפ"ץ. הרי מיקומו של החמ"ל אינו דורש לבישת שכפ"ץ, ואם היה נדרש – מדוע יתר השוהים בחמ"ל – לא היו אמורים לקבל גם הם שכפ"ץ? גם בהלוויות, דאגת ללבוש את השכפ"ץ והיית מוגן, כאשר מאות אנשים שמסביבך לא היו כלל מוגנים.
המחדל שלך בנושא הממ"דים בעיר והעדר המיגוניות עוד ייחקר. הצגתי בפניך בישיבות שהתקיימו בחמ"ל העירוני כיצד ראש מועצת גן יבנה דאג להציב, למעלה מ-30 מיגוניות ברחבי הישוב בכל גן משחקים וציבורי, מה שאיפשר לאימהות לרדת עם ילדיהם ולתת להם מרחב מוגן, קרוב.
ביקשתי ממך להציב מיגוניות במרכזים המסחריים, אך נתקלתי בסירוב. ביקשתי ממך לשריין 5 מיליון ש"ח לרכישת מיגוניות וגם לכך סירבת, אך באותה נשימה, דאגת להשאיר 13 מיליון ש"ח לתקציב כללי ולא מוגדר, שרובו ככולו, מושקע במסע הבחירות שלך – בפרסום נטו וזאת במקום לדאוג לתושבים ולעסקים בעיר, ולא באמצעות דחיית תשלומי הארנונה, אלא במתן פטור ממשי וחשוב להישרדות של תושבי העיר.
דאגת להפיץ, שאשדוד תכנס למתווה הפיצויים של יישובים עד 20 ק"מ, כאשר בפועל, טרם נחקק חוק בנושא ולא ידוע מהי ההטבה שניתנה (כהערת אגב, גם ראש העיר של באר-שבע דאג לכך, אך לא רץ להתהדר במשהו שטרם הבשיל).
אדוני ראש העיר, אתמול קיימת ישיבה בחמ"ל בנוכחות ראש ממשלה, שעם סיום המלחמה – ייאלץ לתת את הדין ולסיים את תפקידו והחלטת למדר אותנו מטעמים פוליטיים בלבד! תתבייש לך!!
נתראה ב-6 אחרי המלחמה!

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *